August 19, 2016

ספיישל ט"ו באב: 5 המשחקים הרומנטיים ביותר לגיימרים אמיתיים

היי, אוהבות ואוהבים!

כולנו מכירים את הסיטואציה הזאת: הדייט הולך נפלא, יש ביניכם קליק מהרגע הראשון, אתם צוחקים, אתם נפתחים, אתם מתרגשים. אחרי כמה דרינקים, אתם עולים אליו לדירה, והוא סוף-סוף שואל את השאלה שחיכית לשמוע כל הערב:

"מה את רוצה לשחק בפלייסטיישן?"

בשלב הזה את לפחות רגועה שלא בזבזת את הזמן שלך על שחקן אקס-בוקס, אבל עכשיו מגיע רגע האמת: באיזה משחק תבחרי? אם תגידי שאת רוצה לשחק במריו, זה עלול לשלוח את המסר שאת לא מעוניינת בקשר רציני (וגם אין מריו לפלייסטיישן, אז תיסגרי על עצמך בבקשה). אם תגידי שאת רוצה לשחק ב-Call of Duty, חס וחלילה, הוא עלול לחשוב שאת קז'ואלית מטונפת ולאבד עניין. 

אך אל דאגה! כמומחה גם במשחקי וידאו וגם בענייני הלב, אני כאן כדי להמליץ לכם על 5 משחקים שיבטיחו שהוא לא ילך לחפש את הנסיכה שלו בטירה אחרת.


5) על המשמר


על המשמר הוא משחק של שיתוף-פעולה, שיאפשר לכם לבחון את חוזק היחסים ביניכם. בין אם המיי שֵׁלְךָ תחסום את כל האולטים של המקרי שֵׁלָךְ, או אם האנה שֵׁלְךָ תפספס את הטרייסר שֵׁלָךְ בכל פעם שצריך לרפא אותה, אתם תגלו עד סוף הערב אם הקשר שלכם חזק מספיק בשביל להזיז את המטע"ד ולהגן על הנקודה.

4) פסאז'


פסאז' הוא משחק מהפכני בו על הגיבור לעבור מרחק גדול ככל האפשר מצד שמאל לצד ימין לפני מותו בסופה של ספירה לאחור. בדרך הוא יכול לאסוף חפצים, ואף לפגוש בבת-זוג שתעזור לו לאסוף עוד יותר חפצים, אך תגרום לצעידה ימינה להיות איטית יותר. זה הלקח שאנחנו יכולים ללמוד מפסאז': הזוגיות גורמת לנו למות מוקדם יותר, אבל עם יותר רכוש. אהבה - אין כמוה!

3) זיז מתכת מוצק


זיז מתכת מוצק מספר את סיפורו של נחש מוצק (אז כבר סקסי), חייל עשוי ללא חת שצריך להציל את העולם ממתקפה גרעינית. לנחש אין זמן לשטויות כמו אהבה, אך כל זה משתנה כשהוא פוגש את מרי-אל, טירונית נחושה שרוצה להוכיח את עצמה בשדה הקרב, אותה נחש מזהה לפי תנועות הישבן שלה (אני רציני לגמרי). גלו אם יש לכם את הכוח להציל את נפשכם התאומה על-ידי זה שתלחצו על איקס ממש מהר, אם אהבה יכולה לפרוח בשדה הקרב, ואם יש אסטרטגיה אמיתית בשביל לנצח את וולקן רייבן החרא שימות אלף פעם בייסורים אמן.

2) הלך הבית


הלך הבית הוא משחק שבו לא ממש עושים משהו, או אפילו רואים משהו. יש "עלילה" שאפשר לגלות לקרוא, אבל סיפור האהבה האמיתי כאן הוא האהבה שלנו - קהילת הגיימינג - לעצמנו. הנה משחק שמדבר על דמויות להט"ב, ובכל זאת אנחנו ממש, ממש אוהבים אותו. זה לא משנה אם הוא באמת מהווה דוגמה טובה לסוג הייצוג שקהילת הלהט"ב ראויה לקבל - מה שחשוב הוא שאנחנו מרוצים מהייצוג הזה. וזה בדיוק המסר שהמבקרים שהיללו את המשחק שלחו לקהילת הלהט"ב: זה הכי טוב שמגיע לכם. כל הכבוד לנו!

1) גבעת הַס 2


גבעת הס 2 הוא סיפורו של דונלד סאת'רלנד, אדם שקיבל מכתב מאשתו המתה המפציר בו להגיע לעיירה גבעת הס, בה בילו את ירח הדבש שלהם. במהלך הביקור בעיירה, הוא פוגש באישה בשם מרים שנראית בדיוק כמו אשתו, אבל עם יותר איפור, ועליו להחליט אם להתעלם ממנה לגמרי ולהשאיר אותה למות או לשכוח את אשתו לגמרי ולהביע עניין רק במרים, בלי שום אפשרות באמצע כי משחקי וידאו לא יודעים מה זה מתינות. בין לבין, עליו להתמודד גם עם ראש משולש, החתיך שמשיג את כל הבנות ולא מפסיק להציק לו. גבעס הס 2 ילמד אתכם על יחסים שבינו ובינה, על יחסי הורים וילדים, על מיניות, ומעל הכל - על עצמכם. 

מקווה שזה עזר! עכשיו אם תסלחו, אני הולך לבלות את שאר הערב עם הגבר שאני אוהב.

הנה, Dark Souls חושב שאני בחור טוב.

No comments:

Post a Comment